.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
10 هزار تن برنج محلی شمال خریداري شد

تاکنون 10 هزار و 907 تن برنج ملی به ارزش حدود 14 میلیارد تومان توسط شبکه تعاون روستایی به صورت توافقی خریداری شده است.


به گزارش شمال نیوز " برزو بی غم" معاون بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی اعلام این مطلب افزود: بیشترین خرید توافقی برنج با کیفیت  محلی ، متعلق به استانهای مازندران با 6 هزار و 290 تن ، گلستان 2500 تن و گیلان 700 تن می باشد.

 

وی با اشاره به این که عمده خرید توافقی برنج محلی ، از نوع طارم است، گفت: شبکه تعاون روستایی ارقام محلی برنج را با قیمت 1200 تا 1350 تومان خریداری کرده است.

 

وی به مشارکت حدود 170 شرکت تعاون روستایی در خرید توافقی برنج محلی اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال شرکت های تعاون روستایی ، امیدواریم خرید 50 هزار تنی ارقام محلی برنج در سال 87 محقق شود.

 

معاون بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ، اثر گذاری در بازار برنج محلی کشور را از مهمترین اهداف خرید توافقی این محصول عنوان کرد وابراز داشت: شبکه تعاون روستایی توانسته نبض بازار برنج محلی را در استان مازندران در دست بگیرد زیرا قیمت توافقی ملاکی برای بازار این ساتان بوده است.

 

وی در ادامه از شناسنامه دار کردن برنج های محلی خریداری شده توسط تعاون روستایی به منظور کاهش تقلب در عرضه این محصول خبر داد.

 

به گفته معاون بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ، این برنج ها در بسته بندی هایی آماده عرضه به بازار مصرف شده اند که ضد رطوبت  بوده و تمام مشخصات اعم از نام رقم، نام شهرستان و شرکت تعاونی بر روی آن درج شده و از نظرخلوص رقم ، دارای ضمانت هستند.

 

امسال برای نخستین بار است که با دستور وزیر جهاد کشاورزی ، ارقام محلی برنج از طریق سازمان مرکزی تعاون روستایی به قیمت توافقی خریداری می شود.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

امیر نائب مقدم 12 بهمن 1386
ان شاءالله این امر همیشه ادامه داشته باشد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.